L’escola de música a la IX Orquestrada

Les Orquestrades de l’Organisme Autònom del Conservatori Isaac Albéniz de la Diputació de Girona van néixer l’any 2009 amb la voluntat d’oferir una experiència musical de primer ordre als estudiants de música de les comarques gironines. Aquest curs 2016-2017 es celebra el 75 aniversari de la fundació del Conservatori de música de Girona i l’Orquestrada va comptar amb músics convidats, com el violinista Oriol Saña i el quartet vocal 4_gami.

L’escola de música de Sant Feliu de Guíxols va participar en el concert que es va celebrar el dia 12 de març a l’Auditori Palau de Congressos de Girona. van participar un total de 225 alumnes dels diferents centres de la província, dels quals 22 alumnes de corda, 9 de vent i 1 de percussió eren de la nostra escola.

Els assajos previs al concert es van dur a terme durant els caps de setmana de gener i febrer incloses unes petites colònies durant els dies 4 i 5 de març on van poder conviure tots els participants.

El dia del concert vam poder escoltar:

ORQUESTRA DE CORDA DE NIVELL ELEMENTAL

Firework – T. Parrish Earigami – R. Meyer

FUSIÓ ORQUESTRA DE CORDA DE NIVELL ELEMENTAL I DE GRAU PROFESSIONAL

The Sound of a Sound – R. Meyer

ORQUESTRA DE CORDA DE GRAU PROFESSIONAL

Scherzo for stringorquestra – B. Milner Air on the G string – J.S. Bach/ D. Gazda
BANDA NIVELL ELEMENTAL

Agent secret Sugar Plum – P. I. Tchaikovsky
Bang bang – A. Grande

BANDA GRAU PROFESSIONAL

Africa – R. W. Smith – Score & Sound
Artic Fire – R. Buckley
Cinema Paraiso (solista Carmen Rodríguez)

BANDA GRAU PROFESSIONAL I NIVELL ELEMENTAL

Africa Marching song – J. O’Reilly
Escorpion – R. L. Saucedo
ORQUESTRA SIMFÒNICA PETITS

Can Can – J. Offenbach/arr. Meyer – Wynn Music Publishers
King William March – J. Clarke
ORQUESTRA SIMFÒNICA
Rites of Tamburo – R. W. Smith – A. Publishing Co., Inc.
The Gladiator – H. Zimmer/arr. Wasson – Hal Leonard Corporation Overture to Rienzi – R. Wagner/arr. Dackow – Tempo Press Skyfall – A. Adkins, P. Epworth / Arr. J.A.C. Redford – Solistes: Carmen Rodríguez, Oriol Saña I 4_gami
ORQUESTRA SIMFÒNICA (DIFERENTS NIVELLS)

Final countdown – Europe
Frozen – K. Anderson-Lopez

Va ser un dia per gaudir de la música i disfrutar d’un concert multitudinari amb una sala plena de plúblic que va aplaudir amb entusiasme totes les actuacions. Els nostres alumnes van poder gaudir d’una experiència molt enriquidora.

orquestrada1orquestrada2orquestrada3orquestrada4orquestrada5orquestrada6orquestrada81