INTERCANVI ST.FELIU DE G. / MALLORCA

Els dies 12,13, 14 i 15 d’octubre  la Coral de 4art,5è i 6è de Nivell Mitjà i les seves  famílies han acollit les corals Vint&Sing de l’Escola de música Ireneu Segarra de Palma de Mallorca i la coral Cap&Coda d’Alaró en el retorn de l’intercanvi iniciat a Mallorca el passat mes de setembre.

La tarda del dijous 12 ens va visitar l’Àlex, el baixista de Txarango,qui va contestar  molt amablement totes les preguntes realitzades pels nois i noies de les corals; acabant cantant tots junts la cançó “Quan tot s’enlaire” i ell tocant el baix. Moltes gràcies Àlex per la teva sinceritat i simpatia.

Després assajàrem la nova cançó i la coreografia del “Give it up” i a la nit sopar tots junts al Montclar amb menjar que van portar alumnes i famílies de la coral i com a fi de festa una Jam Session on participaren amb moltes ganes, fou tot un èxit. Bravo!

El divendres després de l’assaig al matí vam anar a la Conca a dinar i passejàrem pel camí de ronda fins a St. Feliu. a la nit els alumnes sopar i festa a Platja d’Aro i els professors sopar tots junts.

Dissabte al matí assaig intens al teatre i a la tarda concert a les 19h. Fou un concert meravellós  i emotiu, amb molt bona interpretació vocal i corporal on les corals donaren el màxim , gaudint i fent gaudir el públic moltíssim.

Després del concert vàem tenir temps de sopar i de compartir una bona estona tots plegats!

Donem les gràcies a les dues directores n’Antònia i la Dolors i a tots els professors Luís, Anna M., Miguel, Xavi, Costín i Sebastià, també a tots els membres de les corals i a totes les famílies que van participar en l’intercanvi.

Fou una experiència molt enriquidora per tots tan musical com humanament, que recordarem sempre.